FANDOM

Wave Gun
Wave Gun
Tyyppi

Ihmease

Hinta

950 (Mystery Box)

Vahinko

Ammuksia

8x2 kaksoisase (64 varalla) 12x2 PaP kaksoisase (100 varalla) 2 yhdistetty (12 varalla) 4 PaP yhdistetty (24 varalla)

Latausaika

Tuntematon

Automaattisuus

Puoliautomaattinen

Pack-a-Punch

Max Wave Gun (yhdistetty) Porter's X2 Zap Gun (kaksoisase)

Wave Gun on Ihmease joka ensiesiintyy Zombies- kartassa Moon. Se saa zombit yskimään verta, sitten hitaasti laajentumaan leijuessaan pois, ja lopulta räjähtämämään veriseksi sumuksi. Sen voi myös purkaa kahdeksi aseeksi, Zap Guneiksi, jotka ampuvat sähkösalamoita, samankaltaisia Wunderwaffe DG-2:en kanssa, paitsi sähkösalamat tappavat vain zombit joihin ne osuvat, ilman leviämisefektiä. 

Kun ase parannetaan Pack-a-Punch -koneessa, kaksoisaseversio muuttuu Porter's X2 Zap Guniksi, ja yhdistetty versio Max Wave Guniksi

YleiskatsausMuokkaa

Wave Gun voidaan saada Mystery Box tai mahdollisesta QED-dropista. Kun ase otetaan, se on aluksi kaksoisasemuodossa. Zap Gunit ampuvat punaisia sähköpalloja, jotka tappavat heti osuessaan, samankaltainen Wunderwaffe DG-2:n kanssa. Se tappaa vain zombin johon se osuu, muut eivät kärsi vahinkoa. Kun painetaan vasenta nuolinäppäintä tai 5 (oletuksena PC:llä) Zap Gunit yhdistyvät yhdeksi aseeksi, joka ampuu violettia sädettä; mikäli säde osuu kohteeseen, se saa zombit vaikutusalueella yskimään verta, sitten hitaasti pullistumaan ja lopulta räjähtämään. Pack-a-Punchattu versio saa zombin tekemään lisäanimaation ennen kuin pullistuu, ja sillä on suurempi ammuskapasiteetti ja enemmän vara-ammuksia. Tämä ase on erittäin käytännöllinen suuremmilla erillä sen suuren lipaskapasiteetin, kyvyn vaihtaa ampumistyyppiä välittömästi ja äärettömän vahingon ansiosta. 

TriviaaMuokkaa

  • Se on ensimmäinen kaksoisaseena saatava ihmease Zombies- pelimuodossa.
  • H. Porter, joka teki Porter's X2 Ray Gunin, teki myös Porter's X2 Zap Gunin
    • Wave Gunin Pack-a-Punchatut versiot (Max Wave Gun ja Porter's X2 Zap Gun) ovat viitteitä Treyarchin pelisuunnittelija Max Porteriin, joka suunnitteli alkuperäisen Ray Gun Call of Duty: World at Wariin.
  • Wave Gunilla tapetut zombit eivät pudota Power-Uppeja.
  • Wave Gunin sivulla lukee "87", samankaltainen V-R11:n kanssa.
  • Kun ase on kaksoisversiona, (Zap Gun Dual Wielded) ristikkotähtäimet laajentuvat kun pyöritetään. Se jakaa saman piirteen Winter's Howl ja 31-79 JGb215:en kanssa.
  • Yhdistetyn aseen ristikkotähtäin on samanlainen Wunderwaffe DG-2:n ja Thundergunin kanssa. 
  • Ikoni nuolinäppäinten kohdalla on samanlainen Kranaatinheittimelle ja Wave Gunin purkamiselle/yhdistämiselle.
  • Astronauttizombit ovat immuuneja Wave Gunin ja Zap Gunin vaikutukselle.
  • Mikroaaltouunin kellon kuullaan laukeavan zombin räjähtäessä Wave Gunin vaikutuksesta.
  • Vasemman aseen pohjassa näkyy pieni 935- symboli. 
  • Zombit räjähtävät heti osuessa kun ne spawnaavat maasta. 
  • Se on ensimmäinen ihmease jolla on neljä variaatiota.