FANDOM

Tank Dempsey
Tank Dempsey
Status

Elossa

Työ

Kersantti

Kotimaa

Yhdysvallat

Yhteydet

Yhdysvaltain merijalkaväki

Tyyppi

Pelattava hahmo

"Hi, I'm Dempsey, and you are... DEAD!"
— Tank Dempsey

Tank Dempsey on pelattava hahmo jokaisessa Nazi Zombies -kentässä lukuunottamatta "Fiveä", Dead Ops Arcadea ja Call of the Deadia. Hän on amerikkalainen kersantti Yhdysvaltain merijalkaväestä, ja esitetään usein määrätietoisena ja rohkeana. Dempseyn tunnusväri on valkoinen kaikissa kentissä lukuunottamatta Moonia, jossa värit arpoutuvat.

Aiempi elämä Muokkaa

Alun perin Dempsey toimi pienen Yhdysvaltain merijalkaväen ryhmän johtajana. Ryhmän tehtävänä oli pelastaa Peter McCain natsien Ryhmä 935:n hallussa olevalta asemalta. Tehtävä epäonnistui, ja Dempseyn ryhmä tapettiin lukuunottamatta häntä itseään. Dempsey lähetettiin natsitiedemies Tri. Edward Richtofenin luokse. Richtofen oli tekemässä alkuaine 115 -kokeita luodakseen supersotilaan. Dempsey joutui osalliseksi Richtofenin kokeisiin (kuten myös Nikolai Belinski ja Takeo Masaki), ja menetti muistinsa sekä muuttui erittäin aggressiiviseksi.

Kuitenkin supersotilaiden luominen epäonnistui synnyttäen zombit. Richtofen sai selville, että alkuaine 115 kykeni aikamatkailuun, ja joukko siirtyi sen avulla Natsi-Saksaan, tuntemattomaan vuoteen. Tästä alkoivat Nacht der Untotenin tapahtumat.

Triviaa Muokkaa

  • Dempseyn suosikki Perk-a-Colista on Juggernog, inhokki taas Quick Revive sen kalaa muistuttavan maun vuoksi.
  • Dempsey taisteli Peleliun taistelussa.
  • Dempsey vihaa Richtofenia, sillä hänen takiaan hän on menettänyt muistinsa ja tullut aggressiiviseksi. Eniten hän taas vaikuttaa pitävän Takeo Masakista. Nikolaista puolestaan hän ei pidä kovin paljon, sillä hän vihaa kommunisteja.
  • BAR vaikuttaa olevan Dempseyn suosikkiase (luultavasti siksi, että se on amerikkalainen).
  • Dempsey kutsuu usein Wunderwaffe DG-2:ta "Wonder Waffleksi".
  • Kun Dempsey käyttää Pack-a-Punch -laitetta, hän saattaa laulaa samalla Juggernogin tunnuslaulua.
  • Dempseyn ulkonäkö muuttuu hiljalleen kenttien vaihtuessa. Alussa hän on parraton. Kino der Totenin aikana hän on kasvattanut pienen parran ja Ascensionin aikana hän on verinen ja pahoinpidellyn näköinen.
  • Dempsey on sanonut Richtofenista: "Richtofen... I don't like him. I think I saw him before Shi No Numa but... I can't quite remember. In fact, I can't remember much at all from before!"