FANDOM

Shadows of Evil on kahdeksastoista (ajallisesti kolmas) Zombies-kenttä. Se on ensimmäinen Zombies-kenttä Call of Duty: Black Ops III:ssa ja julkaistiin pelin mukana marraskuun 6, 2015, PlayStation 4:lle, Xbox One:lle, PlayStation 3:lle, Xbox 360:lle and PC:lle.

Ympäristö sijoittuu 1940-luvun kuvitteelliseen Morg Cityyn, missä se esittelee neljä uutta hahmoa: Nero Blackstone, Jessica Rose, Jack Vincent ja Floyd Campbell, jotka Shadowman kuljetutti painajaisulottuvuuteen, jossa yliluonnollinen olento on työntämässä heitä katumukseen.

Kentässä on myös uusi muunnelma Zombikilvestä: rakettikilpi, uusi Perk-a-Cola nimeltään Widow's Wine ja Gobblegumit, jotka sallivat pelaajan saada kertakäyttöisiä kykyjä purukumiautomaateista ympäri kenttää. Kenttä esittelee myös kolme täysin uutta vihollista; Margwat, Parasiitit ja Insanity Elementalit, tuoden samalla takaisin perinteiset ominaisuudet, mukaan lukien Pack-a-Punch koneen.

Ominaisuudet Muokkaa

Aseet Muokkaa

Aloitus aseet (näytä)
Seinä aseet (näytä)
Mystery Box (näytä)
Rakennettavat (näytä)
Muut (näytä)

Kerättävän kotilon tiputtamat Muokkaa

Kerättävän kotilon tiputtamat (näytä)

Perk-a-Cola koneet Muokkaa

Perk-a-cola koneet (näytä)

Juggernog, Double Tap Root Beer II, ja Speed Cola sijoittuvat satunnaisesti joka pelin alussa. Liittymässä ovien edessä jotka johtavat satamaan, parrasvaloihin ja kanavan alueelle sijaitsee rikkinäinen Perk pullo, joka on punainen, vihreä tai keltainen. Nämä pullot osoittavat mille alueille koneet ovat sijoittuneet. Punainen osoittaa Juggernog:ia, vihreä osoittaa Speed Cola:a ja keltainen Double Tap:ia. Käynnistääkseen Perk-a-cola koneen, yhden pelaajan on mentävä Beast-tilaan ja sähkötettävä paneeli joka koneen vieressä, niin kuin Mob of the Deadissa Voltmeterin sähköttäminen. Kenttään kuuluu myös: Quick ReviveStamin-Up, Widow's Wine ja Mule Kick.

Pack-a-Punch Muokkaa

Pack-a-Punch kone sallii kehittää aseita paremmiksi versioiksi itsestään. Kone tyypillisesti muuttaa aseen nimen, ja lisää siihen yhden tai useamman lisälaitteen usein mukaan lukien FMJ:n ja laajennetun lippaan. Se myös lisää ampumisääntä vähän ja muuttaa piipusta tulevan suuliekin väriä punaiseksi tai violetiksi. Etenkin outo väritys korostaa siihen tehtyjä muutoksia. Siinä on myös uusi ominaisuus Pack-a-Punch:lle aseille, jossa pelaaja voi kehittää Pack-a-Punch-koneessa aseen uudelleen (2500 pisteellä, ammuksia täyttämättä) saadakseen aseeseen Perkin, joka antaa luodeille mahdollisuuden aiheuttaa erikoisefektin. Perkit ovat seuraavanlaiset:

  • Thunder Wall: Satunnaisilla luodeilla on Thunder Gunin omainen efekti, joka paiskaa zombit taaksepäin.
  • Blast Furnace: Tästä perkistä Zombit muuttuvat kosketuksesta räjähtäviksi; Perk voi ketjuttautua toisiin zombeihin.
  • Fireworks: Tapetuilla zombeilla on mahdollisuus synnyttää ilotulitteita, jotka tappavat läheiset zombit.
  • Turned: Tämän perkin vaikutuksesta zombiet muuttuvat "ystävällisiksi" ja juoksevat ympäriinsä tappaen muita zombeja, yhdellä iskulla.
  • Dead Wire: Satunnaiset luodit antavat zombeille shokkeja, johtaen ne läheisiin zombeihin samalla tavalla kuin Wunderwaffe DG-2.

Kone ilmestyy tässä kentässä sinisen hohtoisena portaalina (samankaltaisena kuin koneen maalin väri edellisissä kentissä), josta lonkero tulee ulos asetettaessa aseen koneeseen. Se aktivoidaan käyttöön asettamalla Gatewormit korokkeille repeämä alueella. Tässä kentässä Pack-a-Punchaaminen kestää huomattavasti kauemmin kuin missään muussa kentässä.

Easter Eggit Muokkaa

  • Pää easter egg, Apocalypse Averted.
  • Jokainen pelaaja voi saada ilmaisen mega Gobblegumin. Tehdäkseen niin, yksi pelaaja tarvitsee neljä Widow's Wine kranaattia.