FANDOM

Persistent Upgrades yleisemmin "Perma-Perks" ovat avattavia päivityksiä, joita pelaaja voi saada ainutlaatuisilla menetelmillä Call of Duty: Black Ops II:ssa. Nämä päivitykset ovat voimassa ja ne voi hankkia vain Green Runissa, Great Leap Forwardissa, ja Resolution 1295:ssä (esiintyvät vain pää tiloissa eli TranZitissa, Die Risessä, ja Buriedissa eivätkä esiinny missään selviytymis, Grief tai Turned tiloissa). Pelaajalla voi olla samaan aikaan monia päivityksiä (vaikka jotkut voivat peruuttaa / häiritä toisia), ja ne siirtyvät peli istuntojen ja kenttien välillä. Ne voivat myös helposti kadota, yleensä jos pelaaja ei käytä päivitystä. Jotkut niistä jäljittelevät Perk-a-Colia ja jotkut Power-Uppeja.

Kun päivitys on saatu, vihreä sumu, samanlainen kuin power-Upin ottaessa, ilmestyy pelaajan lähelle ja pelaajan hahmo sanoo jutun siitä. Menettäessä yhden, tuloksena on heikko, aavemainen ääni.

Persistent Upgradeja ei voi saada eivätkä ne vaikuta pelattaessa Localissa tai LAN Partyssä.

Lista päivityksistä Muokkaa

Quick Revive Muokkaa

Perk-a-Cola versio, katso Quick Revive.

Pelaaja voi ansaita Quick Revive muunnelman, joka alkuperäisen version lailla reivaa pelaajan kaksi kertaa normaalia nopeammin.

Tämän voi tehostaa Perk-a-Cola versiolla, tehdäkseen sen kolme kertaa alkuperäistä nopeammaksi.

Saadakseen tämän, pelaajan täytyy reivata muita pelaajia 17 kertaa peräkkäin epäonnistumatta.

Menettääkseen sen, pelaajan täytyy yrittää reivata toinen pelaaja ja epäonnistua siinä.

Juggernog Muokkaa

Perk-a-Cola versio, katso Juggernog.

Pelaaja voi ansaita Juggernog muunnelman, joka alkuperäisen version lailla antaa pelaajalle kaksinkertaisen kestävyyden alkuperäiseen nähden (neljä lyöntiä zombielta, kymmenen haamulta, kuusi Jumping Jackilta, 10 sekunttia laavassa ja kolme iskua Avogadrolta).

Tämän voi tehostaa Perk-a-Cola versiolla, antaen pelaajalle kolminkertaisen määrän kestävyyttä alkuperäiseen nähden (seitsemän lyöntiä zombielta, viisitoista haamulta, yhdeksän Jumping Jackilta, 15 sekunttia laavassa ja neljä iskua Avogadrolta).

Saadakseen tämän, pelaajan täytyy kuolla kolme kertaa peräkkäin ilman Quick Reviveä solo pelitilassa.

Tämä päivitys katoaa automaattisesti roundilla 15.

PhD Flopper Muokkaa

Perk-a-Cola versio, katso PhD Flopper.

Tämä päivitys on yksinomaan Buriedissa.

Pelaaja voi ansaita PhD Flopper muunnelman, joka alkuperäisen version lailla antaa pelaajalle kyvyn luoda räjähdyksiä "delffiinin sukelluksista" ja tulla immuuniksi suurimmalle osalle räjähdys/roiske iskuista. Toisin kuin alkuperäinen versio, pelaaja voi kuolla ylikypsien kranaattien takia ja pelaaja ei ole immuuni normaaleille putoamis vahingoille.

Saadakseen tämän, pelaajan täytyy ottaa kriittistä putoamis vahinkoa (tarpeeksi muuttaen ruudun punaiseksi) noin 5:stä 10:een kertaa.

Menettääkseen tämän, pelaajan täytyy ottaa puolet putoamis vahingon määrästä , joka hänellä oli jatkuvasti hankkiessaan tätä (tarpeeksi nähdäkseen mistä vahinko on kotoisin).

Deadshot Daiquiri Muokkaa

Perk-a-Cola versio, katso Deadshot Daiquiri.

Pelaaja voi ansaita Deadshot Daiquiri muunnelman, joka toisin kuin alkuperäinen versio, antaa pelaajalle 2x vahingon pää osumista. Tämä antaa aseelle kyvyn tappaa yhdestä luodista päähän seitsemän roundin ajaksi.

Saadakseen tämän, pelaajan täytyy ampua kaksi tai useampi pääosuma samalla luodilla useamman kerran peräkkäin.

Menettääkseen tämän, pelaajan täytyy epäonnistua pääosumassa 25:n-75:n zombien verran tai päättää roundi ilman pääosumia.

Tombstone Muokkaa

Perk-a-Cola versio, katso Tombstone.