FANDOM

Pentagon Thief
Pentagon Thief
Status

Elossa (Muuttunut zombiksi)

Työ

Tiedemies

Kotimaa

Luultavasti Yhdysvallat

Yhteydet

Pentagon

Tyyppi

Vihollinen

Pentagon Thief on erityinen vihollinen "Five" -kentässä. Hän ei voi vahingoittaa pelaajia, mutta esiintyy tietyllä erällä ja varastaa pelaajilta heidän kädessään olevan aseen.

Tietoa Muokkaa

Pentagon Thief telesiirtyy kentälle tiettyinä erinä, jos virta on kytketty päälle. Hän yrittää aina varastaa kaikilta pelaajilta heidän kädessään olevan aseen. Pentagon Thief ei voi kuitenkaan vahingoittaa pelaajia. Aseen varastettuaan hän myös telesiirtää pelaajan laboratoriokerrokseen. Jos Pentagon Thiefin tappaa, hän pudottaa Max Ammon ja Fire Salen. Lisäksi pelaajat saavat kaikki varastetut aseet takaisin. Jos Pentagon Thiefin tappaa, ennen kuin hän varastaa aseita, saa "Hands Off" -saavutuksen/trophyn. Lisäksi tällöin Fire Salen sijasta putoaa Bonfire Sale.

Triviaa Muokkaa

  • Laboratorioiden asehuoneessa on veritahra ja Pentagon Thiefin laseja muistuttavat lasit. Se voi olla paikka, jossa hän muuttui zombiksi.
  • Pentagon Thiefin ruumiissa on useita matemaattisia yhtälöitä.
  • Pentagon Thief on ainut vihollinen Nazi Zombies -sarjassa, joka ei voi vahingoittaa pelaajaa.
  • Pentagon Thief hohtaa punaisena. Hehku muodostuu samoista pienistä, punaisista numeroista kuin "Fiven" teleporteissa.
  • Ballistic Knife tappaa Pentagon Thiefin yhdestä iskusta ensimmäisissä erissä.
  • Pentagon Thief varastaa aseita myös haavoittuneessa tilassa olevilta pelaajilta. Hän ei kuitenkaan vie tällöin pistoolia, vaan aseen, jota pelaaja käytti viimeksi ollessaan kunnossa.
  • Jos pelaajalla on vain yksi ase ja Thief varastaa sen, pelaajan käsiin jää vain puukko.
  • Jos Thief ei ole huomannut pelaajia ja häntä ei ole vahingoitettu, hän kävelee rauhallisesti normaalin juoksemisen sijaan.
  • Insta-Kill vaikuttaa myös Pentagon Thiefiin. Jos hänet tapetaan sillä, hän kuitenkin pudottaa vain Max Ammon.
  • Ray Gun tappaa Pentagon Thiefin vain 2-3 osumasta ensimmäisissä erissä.

Esiintymiset Muokkaa

Malline:Esiintyminen