FANDOM

PTRS-41
PTRS-41
Tyyppi

Kiikarikivääri

Hinta

950P (Mystery Box)

Vahinko

1000

Ammuksia

60+5

Latausaika

4s, 5.3 tyhjänä

Automaattisuus

Puoliautomaattinen

Pack-a-Punch

The Penetrator

PTRS-41 on Neuvostoliittolainen panssarintorjuntakivääri joka on kaikissa Nazi Zombies- kartoissa, ja on ainoa kiikarikivääri VerrücktissäShi No Numassa ja Der Riesessä. Se on hyvin tehokas ase, (saman verran vahinkoa kuin Ray Gunilla ja .357 Magnumilla) jolla pystyy tappamaan zombin yhdellä laukauksella suuremmillakin Roundeilla. Se on ainoastaan saatavilla Mystery Boxista 950 Pisteellä. Asetta pitäisi käyttää vain kun pelaaja on suojattu, muuten hän on voi helposti joutua zombien ympäröimäksi. Speed Cola nopeuttaa lataamista, Juggernog kun pelaaja tähtää kiikarilla eikä näe zombien tulevan, hän voi helposti liueta paikalta jos on varuillaan eikä kuole kahdesta lyönnistä. Mutta kuten näkee, ase on hyvin aliarvioitu vaikka se onkin tehokas, mutta useimmat pelaajat vaihtavat sen mieluummin konekivääriin tai konepistooliin. 

Pack-a-PunchMuokkaa

Kun PTRS-41 laitetaan Pack-a-Punchiin Der Riesessä, aseen nimeksi vaihtuu The Penetrator. Siinä on 8 patruunan lipas 60 patruunaa mukana. Se pystyy myös läpäisemään 5 zombia yhdellä laukauksella, kun PTRS-41 vain 3 zombia kerralla. Nimi "The Penetrator" on suomeksi "Läpäisijä", mikä ase onkin. 
The Penetrator

The Penetrator