FANDOM

Monkey Bomb
Monkey Bomb
Tyyppi

Ihmease

Hinta

950P (Mystery Box)

Vahinko

5000

Ammuksia

3 kappaletta

Latausaika

Ei ole

Automaattisuus

Heitettävä

Pack-a-Punch

Ei ole

Monkey Bomb on Der Riese- Kino der Toten- "Five"- Dead Ops Arcade- Shangri-La- ja Green Run -kentissä esiintyvä ihmease. 3 kappaletta Monkey Bombeja voi saada Mystery Boxista, ja niitä voi olla kerrallaan maksimissaan 3. Ne toimivat toissijaisina kranaatteina, kuten esimerkiksi Gersch Devicet. Monkey Bombit loi Edward Richtofen Ryhmä 935:n tutkimusten aikana.

Ulkonäkö Muokkaa

Monkey Bomb on sinivaatteinen, symbaaleja käsissään pitämä apina. Sillä on keltaiset henkselihousut ja päässään hattu, jossa on Ryhmä 935:n tunnus. Monkey Bombin selässä on kiinni räjähteitä ja vieteri, jota pelihahmo kiertää Monkey Bombia heitettäessä. Tällöin musiikki alkaa soimaan ja apina alkaa hakkaamaan symbaaleja yhteen.

Hankkiminen Muokkaa

Monkey Bombin voi saada vain, jos se arpoutuu pelaajalle Mystery Boxista. Mahdollisuus saada se sieltä on suhteellisen pieni. Mystery Boxin käyttäminen maksaa 950 pistettä.

Toiminta Muokkaa

Kun Monkey Bombin heittää (kuten tavallisenkin kranaatin), se alkaa soimaan ja hakkaamaan symbaalejaan yhteen. Monkey Bomb houkuttelee lähellä olevia zombeja luokseen ja räjähtää noin 7 sekunnin kuluttua, jolloin zombit kuolevat. Monkey Bomb ei kuitenkaan houkuttele hellhoundeja, vaikka sen räjähdys voikin tappaa niitä. On myös yleistä, että Monkey Bomb tekee osasta zombeja hitaita ryömijöitä. Monkey Bombin käyttö antaa pelaajalle lisä-aikaa esimerkiksi ladata aseen, paeta paikalta, ottaa parannuksia tai pelastaa haavoittuneessa tilassa olevan pelaajan.

Max Ammo palauttaa pelaajalle kolme Monkey Bombia, jos ne ovat hänen viimeisin toissijainen kranaattinsa. Tämän takia jäljellä olevat Monkey Bombit kannattaa käyttää aina ennen Max Ammon ottamista.

Triviaa Muokkaa

  • Monkey Bomb voi sanoa "What the FU-" juuri ennen räjähtämistään.
  • Nikolai Belinski vihaa Monkey Bombista kuuluvaa musiikkia.
  • Monkey Bombin hatussa on Ryhmä 935:n tunnus.
  • On mahdollista, että alkuperäinen Monkey Bomb olisi ollut Samantha Maxisin lelu. Tähän viittaa mm. seuraavat asiat:
    • Monkey Bomb voi sanoa "You're not Sam!", kun sen heittää.
    • Yhden satunnaisen huoneen, Samanthan zombimaisen huoneen, sängyllä on Monkey Bomb jonka selässä on pommin sijasta värikynäkotelo.
    • Jos Monkey Bombin heittää Der Riesessä olevaan uuniin, se huutaa hädissään. Pommin räjähtämisen jälkeen kuuluu naisen (luultavasti Samanthan) ääni, joka sanoo: "Why are you so cruel to Mister Monkey!? Mister Monkey just wanted to play!"
  • Monkey Bombin harhauttamat zombit voivat vahingoittaa pelaajaa, jos tämä tulee tarpeeksi lähelle.
  • Jos pelaaja joutuu haavoittuneeseen tilaan juuri heittäessään Monkey Bombia, se lentää ilmaan mutta katoaa räjähtämättä.
  • Jos Monkey Bombin heittää alueelle, jonne pelaaja (ja zombit) eivät voi mennä, läheiset zombit jäävät seisomaan paikalleen kunnes Monkey Bomb on räjähtänyt.

Sijaintipaikat Muokkaa

(1) Nacht der Untoten -
(2) Verrückt -
(3) Shi No Numa -
(4) Der Riese Mystery Box
(5) Kino der Toten Mystery Box
(6) "Five" Mystery Box
(7) Dead Ops Arcade Ilmestyy maahan satunnaisesti
(8) Ascension -
(9) Call of the Dead -
(10) Shangri-La Mystery Box
(11) Moon -
(12) Green Run Mystery Box
(13) Nuketown Zombies -