FANDOM

Mob of the Dead (tunnetaan myös nimillä Alcatraz island ja sunset strip) on viidestoista (kronologisesti toinen) zombie kenttä. Se sisältyy toiseen Call of Duty: Black Ops II ladattavaan lisä pakkaukseen, Uprising, se julkaistiin huhtikuun 16, 2013 Xbox 360:lle ja toukokuun 16, 2013 PlayStation 3:lle ja PC:lle. Erikseen ladattava lisä paketti maksaa $14.99 (1200 Microsoft Points), mutta on myös osa season pass:ia, joka maksaa $30.00 Xbox Live gold jäsenyyden kanssa, tai $35 ilman jäsenyyttä.

Mob of the Dead sijoittuu pahamaineiselle Alcatrazin saarelle ja sisältää myös Golden Gate -sillan; Kenttä asettuu kieltolain ajan amerikkaan. Neljä pelattavaa hahmoa kentässä ovat: Finn O'Leary, Albert Arlington, Salvatore DeLuca, ja Billy Handsome. Nämä gangsterit ovat Alcatrazin vankeja, ja yrittävät suorittaa paon zombi-invaasio yön aikana.

Kenttä esittelee myös uuden peli mekaniikan, Afterlife tilan. Pelaaja afterlife:ssä voi antaa sähköä eri apuojelmille ja kävellä tiettyjen seinien läpi alueille, jotka eivät ole tavallisesti saatavilla, mutta afterlife:n kesto on rajallinen. Afterlife on välttämätön kerätessä lentokoneen osia, jotka on levitelty ympäri kenttää. Mob of the Dead tuo mukanaan myös uuden zombien tapaisen "pomon", Brutuksen. Hän hyökkää pelaajien ja myös eri apuohjelmien kimppuun poistaen ne käytöstä mukaan lukien Perk-a-Colat, työpöydät, ansat ja Mystery Boxin.

Kenttä sisältää joukon rakennettavia: jotka ovat paluun tekevä zombie kilpi, Acid Gat Kit ja Icarus. Mitä tahansa kentästä löytyvistä typöydistä voi käyttää rakentamaan näitä rakennettavia, paitsi Icarusta, joka täytyy rakentaa vankilan katolle.

Kenttä esittelee myös uuden Perk-a-Colan nimeltään Electric Cherry, joka luo säköisen aidan pelaajan ympärille lataamisen ajaksi. Riippuen round:ista, electric cherry joko tainnuttaa tai tappaa zombiet.

Kentästä on tähän mennessä löydetty kolme musiikki easter egg:iä : "Rusty Cage" Johnny Cash:lta, "Where Are We Going" Malukah:lta, ja "Samantha's Lullaby" Kevin Sherwood:lta.

Murto-osa kentästä nähdään myös revelations:sissa.

Ominaisuudet Muokkaa

Mob of the Dead sijoittuu Alcatraz Islandille Yhdysvaltojen historian kielto-aikakaudelle. Hahmot ovat Michael "Finn" O'Leary, Albert "Weasel" Arlington, Salvatore DeLuca, ja Billy Handsome, Jotka kaikki ovat Alcatraziin lukittuneita gangstereita ja suunnittelivat pakoa invaasion yön aikana. Saaren zombeilla on punaiset silmät ja Mystery Box näyttää eriltä punaisen hehkun kanssa, viitaten siihen että zombiet eivät ole Samanthan, Richtofenin tai Maxisin kontrolloitavana. Kentässä on vartija- ja vanki zombeja saarelta. Kenttä esittelee myös uuden Perk a cola koneen nimeltään Electric Cherry. Tämä Perk-a-Cola tainnuttaa tilapäisesti tai tappaa zombiet sähköshokilla joka vaikuttaa suhteellisen lyhyellä säteellä pelaajan ympärillä, mutta mitä vähemmän ammuksia on jäljellä makasiinissa, sitä suurempi ja voimakkaampi sähköshokki.

Aseet Muokkaa