FANDOM

Teleportti

MDT Der Riesessä

MTD (Matter Transference Device, tai yleisesti teleportti) on teleportaatioon kykenevä laite, jonka loivat Ryhmän 935 jäsenet. Der Riesessä on kolme teleporttia, Kino der Totenissa yksi ja Moonissa yksi. Muunlaisia teleportaation muotoja esiintyy myös "Fivessä" (portaalit), Dead Ops Arcadessa (pelkkä keskusyksikkö) ja Ascensionissa (mustat aukot).

  • Virtaa (Virtakytkimen täytyy olla päällä)
  • Kytkennän (Täytyy olla yhdistetty keskusyksikköön)
  • Jäähtymisen (Aina kun teleporttia on käytetty, sen täytyy jäähtyä jonkin aikaa)

Sijaintipaikat Muokkaa

Der Riese Muokkaa

Der Riesessä on kolme teleporttia, jotka kaikki ovat eri huoneissa. Niitä merkitään kirjaimilla A, B ja C. Teleporttien A ja C huoneiden avaaminen maksaa 1250P, teleportin B huoneen taas 750P. Teleportit pitää kytkeä keskusyksikköön, joka on sininen alusta maassa Pack-a-Punch -laitteen edessä. Kun teleportit on kytketty toisiinsa, pelaaja voi käyttää niitä ja telesiirtyä keskusyksikköön. Telesiirron jälkeen Kar98k:n eteen ilmestyy jokin seuraavista asioista:

  • Jos teleporttia on käyttänyt muutamia kertoja, siihen ilmestyy parannus.
  • Jos teleporttia käyttää useammin, siihen ei ilmesty mitään ja Samantha huutaa: "No treats for you!
  • Jos teleporttia käyttää vieläkin useammin, siihen ilmestyy yksi tai useampia hellhoundeja.

Pack-a-Punch -laitetta voi käyttää vasta, kun kaikki teleportit ovat kytketty toisiinsa. Pelaaja saa "Der Electrician!" -trophyn/saavutuksen jos ne yhdistetään ennen erää 7.

Teleportin käyttäminen maksaa 1500 pistettä, ja niiden jäähtymisaika on 75 sekuntia. Ne ovat nopea tapa päästä pakoon suuria zombimääriä. Mikäli zombi menee teleporttiin kun sitä on käytetty, se kuolee hetkessä.

Kino der Toten Muokkaa

Kino der Totenissa on vain yksi teleportti, joka sijaitsee suuressa näyttämöhuoneessa. Tämä teleportti tarvitsee yhdistää keskusyksikköön aina uudelleen, kun sitä haluaan käyttää.

Teleportti lähettää pelaajan huoneeseen, jossa Pack-a-Punch -laite sijaitsee. Tämä huone on normaalin pelialueen yläpuolella, eivätkä zombit voi päästä sinne. Kun huoneessa on vietetty 30 sekuntia, voi telesiirtyä hetkeksi satunnaiseen huoneeseen minkä jälkeen palaa keskusyksikölle.

Tämän teleportin käyttäminen on ilmaista, ja sen jäähtymisaika on 75 sekuntia.

Moon Muokkaa

Moonissa on vain yksi teleportti, jota voi käyttää siirtymiseen aloitusalueelta Kuuhun. Se aktivoituu heti, kun kaikki pelaajat menevät sen luokse, tai kun teleportin aikaraja loppuu. Aloitusalueelle voi palata, jos kaikki pelaajat menevät Kuussa olevan keskusyksikön päälle.

Triviaa Muokkaa

  • Nazi Zombies -kenttien teleportit perustuvat oikeaan, toisen maailmansodan aikana natsien kehittelemään Die Glockeen.
  • Kaikki teleporttien sisälle menevät zombit ja hellhoundit kuolevat heti, lukuunottamatta "Fiveä", jossa ne voivat käyttää teleportteja.
  • Myös haavoittuneessa tilassa olevat pelaajat voivat telesiirtyä.
  • Der Riesen teleporteissa lukee "ENG", "FRA" ja "GER". Tämä voi tarkoittaa, että aluksi telesiirtojen suunniteltiin tapahtuvan Englantiin, Ranskaan ja toisaalle Saksaan.
  • Kun Kino der Totenissa olevaa teleporttia käyttää, pelaajan pistemäärän viereen ilmestyy hetkeksi punainen nolla (kuin pelaaja olisi ostanut jotakin nollan pisteen hintaan).
  • Jos "Fivessä" kaksi pelaajaa menee portaaliin samaan aikaan, he joutuvat haavoittuneeseen tilaan ja kuuluu Samanthan nauru.
  • Jos "Fivessä" kaikki DEFCON -kytkimet ovat päällä, kaikki teleportit vievät Pack-a-Punch -laitteen luo.
  • Kaikissa kentissä, joissa teleportit esiintyvät, niitä tarvitaan Pack-a-Punch -laitteen saavuttamiseen.

Esiintymiset Muokkaa

Malline:Esiintyminen Malline:Esiintyminen Malline:Esiintyminen

Katso myös Muokkaa