FANDOM

M2 Flamethrower
M2
Tyyppi

-

Hinta

950P (Mystery Boxista)

Vahinko

30 + Palovahinko

Ammuksia

Ääretön

Latausaika

-

Automaattisuus

Automaattinen

Pack-a-Punch

F1W Nitrogen Cooled

M2 Flamethrower on Call of Duty: World at Warin Nazi Zombies -kentissä esiintyvä ase. Se esiintyy myös Dead Ops Arcadessa. Se on ainut sarjassa esiintyvä liekinheitin. M2 Flamethrower on erittäin raskas ase, ja hidastaa pelaajan liikkumista huomattavasti.

Hankkiminen Muokkaa

M2 Flamethrowerin voi saada vain, jos se arpoutuu pelaajalle Mystery Boxista. Mahdollisuus saada se sieltä on suhteellisen pieni. Mystery Boxin käyttäminen maksaa 950 pistettä. Dead Ops Arcadessa se spawnaa satunnaisesti.

Pack-A-Punch Muokkaa

Mikäli M2 Flamethrowerin asettaa Pack-a-Punch -laitteeseen, tuloksena on "F1W Nitrogen Cooled". Sen vahinko on suurempaa, ylikuumentumisaika pidempi ja jäähtymisaika lyhyempi. Se on myös kevyempi kantaa.

Tietoa Muokkaa

Erissä 6-10 M2 Flamethrower ei enää tapa zombeja kovinkaan nopeasti, ja siitä tulee nopeasti melko hyödytön (etenkin yksinpelissä), jos sitä ei Pack-a-Punchaa. M2 Flamethrowerin ei siis tulisi olla ainakaan ensisijainen ase. Toisaalta aseen ammukset eivät lopu koskaan. M2 Flamethrowerin vaikutus on parhaimmillaan suuria zombijoukkoja vastaan, etenkin, jos Insta-Kill on päällä.

Double Tap Root Beer tekee M2 Flamethrowerin ylikuumentumisajasta lyhyemmän, mutta kasvattaa sen tekemää vahinkoa.

Dead Ops Arcadessa M2 Flamethrower on huomattavasti tehokkaampi, ja onkin yksi kentän parhaista aseista. Aseesta on kuitenkin melko paljon haittaa näköetäisyydelle.

Triviaa Muokkaa

  • M2 Flamethroweria ei voi olla samanaikaisesti kahdella pelaajalla.

Esiintymiset Muokkaa

Malline:Esiintyminen Malline:Esiintyminen Malline:Esiintyminen Malline:Esiintyminen Malline:Esiintyminen