FANDOM

Die Rise
Die Rise Loading Screen
Die Risen latauskuva.
Edellinen kenttä

Green Run

Seuraava kenttä

Mob Of The Dead

Hahmot

Samuel Stuhlinger

Marlton Johnson

Abigail "Misty" Briarton

Russman

Aika

Joskus Green Runin ja vuoden 1996 jälkeen.

Paikka

Shanghai

Viholliset

Zombit ja Jumping Jackit

Die Rise, tunnetaan myös nimellä The Great Leap Forward (suom. Suuri Harppaus Eteenpäin) on 14. Zombie -kenttä. Se sisältyy Call Of Duty: Black Ops II:n game-packiin, Revolutioniin.

Die Rise sijoittuu kaoottiseen Shanghaihin, Kiinaan. Taistelu zombeja vastaan tapahtuu kahdessa pilvenpiirtäjässä. Yli puolet aloitusrakennuksesta on hajonnut, mikä luo illuusion kolmannesta rakennuksesta. Tämä on myös ensimmäinen Zombie -kenttä, jossa esitellään eri ulottuvuuksia, kuten rikkinäiset hissikuilut, ylösalaiset kerrokset, tappavat pudotukset, sekä Pack-a-Punch -laite, joka liikkuu hissillä edestakaisin kerroksissa. Kun hyppää rakennuksesta toiseen, on niissä patjat vammojen välttämiseksi. Kenttä sisältää kapeampia käytäviä, sekä pitkiä pudotuksia, toisinkuin yhdessäkään Zombie -kentässä. 

Die Rise sisältää yhden uuden rakennettavan ihmeaseen, Sliquifierin. Uusi rakennettava esine on myöskin Trample Steam jonka pompauttaa pelaajia sekä zombeja. Kentässä on uusi zombie, Jumping Jack, joka muistuttaa ulkonäöltään Ryömijäzombia. Jumping Jackit korvaavat Hellhoundit Die Risessä, joten kierroksen viimeisestä Jumping Jackista saa Max Ammo -parannuksen. Jotkut zombit ovat myös muita kestävämpiä.

PerkitMuokkaa

Die Risessä on yhteensä 7 Perk-a-Cola -laitetta. Uutuutena Who's Who , joka antaa pelaajalle mahdollisuuden elvyttää itsensä ja säilyttää kaikki juomansa perkit. Who's Who on väriltään tummansinistä.

Rakennettavat esineetMuokkaa

TriviaaMuokkaa

  • PhD Flopperin voi nähdä aloituspaikan hissikuilussa, mutta sitä ei voi saada. 
  • Kun pelaaja on Samuel J. Stuhlinger, voi hän kuulla voihkimista, mitä muut pelaajat eivät kuule, paitsi ollessaan maassa tai kuolleena. 
  • Toinen puoli päärakennuksesta on pudonnut ja ylösalaisin. Myös aseet ja Mystery Box ovat väärinpäin. Siinä ei ole myöskään toimivia hissejä.
  • Yksinpelissä on sarjakuvatyylinen avaus, jossa paljastuu kuinka hahmot joutuivat Shanghaihin ja että Stuhlingerillä salattu menneisyys.
    • Tämä on ensimmäinen kerta, kun Zombie -kentässä on liikkuva avaus.
  • Die Risessä on eniten rynnäkkökivääreitä seinillä (3kpl). Siinä on myös eniten tarkkuuskivääreitä seinillä (3kpl).
  • Kentässä on Zombie -kentistä eniten aseita seinillä (14kpl).
  • Die Rise on ensimmäinen kenttä, jossa Zombeilla on vaihteleva kestävyys saman kierroksen aikana.
  • Uutta osaa, hissin avainta, voidaan käyttää hissien kutsumiseen nykyiseen kerrokseen tai laittaa alas menevä hissi menemään aloitushuoneeseen.
    • Tämä on ensimmäinen kerta, kun irrallista osaa ei käytetä rakentamiseen. Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun jo käytettyä osaa voi käyttää uudelleen. 
    • Tämä on ensimmäinen kerta, kun samaa osaa on useampi kuin yksi.
  • Savu raketeista on alkanut hälvetä, sillä pelaaja näkee taivaan yhtä hyvin kuin kuun.
  • Rakennuksista hyppääminen Quick Reviven kanssa yksinpelissä synnyttää pelaajan välittömästi aloitushuoneeseen kaikkien aseiden kanssa.
  • Kun peli päättyy, pelaaja voi kuulla raskaita askelia ja sellin oven sulkeutuvan. 
  • Jos kuuhun katsoo tarkkuuskiväärin kanssa, voi nähdä punaisen pisteen. 
  • Toisinaan, kun pelaaja hypppää patjan päälle, voi hän silti vahingoittua pudotuksesta. 
  • Tämä on ensimmäinen kerta Nacht der Untotenin jälkeen, kun pelaaja voi ostaa tarkkuuskiväärin seinältä.