FANDOM

Bus Depot Muokkaa

Bus Depot aka spawn room on mapin ensimmäinen alue. Myös TranZit mapin bussi lähtee reitille bus depotilta. Bus depotilla on kaksi ovea toisen voi ostaa auki 750P:llä ja toisen voi avata Tubinella jonka osat löytyvät ympäri spawn roomia. Bus depotilla on kaksi wall weaponia Olympia & M14. Jos aukaiset turbiinilla sähköä vaativan ilmaisen oven huoneesta löytyy yleensä joko bussiin: puskuri, tikkaat, tai kattoluukku.

Turbine

Turbine buildable bus depotilta.

Turbinen osat Muokkaa

Turbinen osat löytyvät:

Propelli: Virta oven vasemmalta puolelta tai M14 läheisen bus depotin takaosan ikkunan vieressä olevalta penkki riviltä.

Vartalo: Ilmoitus taulun vasemmalta puolelta (jos katsotaan osettavalta ovelta päin)

Siipi: M14 vierestä puhelimien alta tai samalta penkiltä kuin propelli.

Bus

TranZit mapin bussi.

Survival Muokkaa

Bus depotilla on myös survival pelimuoto jossa ei ole tubiinia ja joudut ostamaan ensimmäisen oven auki. Bus depotilla ei ole Perk-a-Cola tai Pack-a-Punch laitteita. Ja vain yksi Mystery Box joka löytyy ostettavan oven vasemmalta puolelta ulkoa. Jos pelaaja pelaa survival peli muotoa on bus depotilla 4 wall weaponia: M870 Remington, MP5, M14, ja Olympia.

MP5 löytyy bus depotin vastakkaiselta puolelta oikessa päädyssä vastakkaista rakennusta. M870 Remington löytyy virtaa vaativan oven vasemmalta puolelta bus depot rakennuksen vasemmasta päästä. Olympia ja M14 löytyvät spawn room:sta.