FANDOM

AK-74u
Aksu
Tyyppi

Konepistooli

Hinta

1200P (seinä), 950P (Mystery Box)

Vahinko

35-20

Ammuksia

20+280

Latausaika

2.1s ladattuna, 2.8s ei-ladattuna

Automaattisuus

Täysautomaattinen

Pack-a-Punch

AK74fu2

AK-74u on Neuvostoliittolainen konepistooli ja saatavilla Call of Duty: Black Opsin ja Black Ops II:n Zombies- pelimuodossa.

Call of Duty: Black Ops Muokkaa

AK-74u on saatavilla jokaisessa Zombies -kentässä 1200 pisteellä (poislukien uudelleentehdyt World at Warin kentät ja Dead Ops Arcade). Aseella on matala rekyyli, keskinkertainen tulinopeus ja 20 patruunan lipas ja 160 varapatruunaa ja korkea vahinko (yksi ammus päähän 5-roundille asti) Ase on tunnettu tehostaan, mutta pieni lippaan koko ja pitähkö latausaika tarkoittaa, että jokainen paukku on tärkeä taistelun tuoksinnassa. Ase on todella hyvä aikaisemmilla roundeilla, sillä aseella on paljon ammuksia ja tekee suurta vahinkoa. Speed Colan hankkiminen on suositeltavaa myöhemmillä roundeilla, sillä pelaaja tulee lataamaan jatkuvasti.

Kun ase laitetaan Pack-a-Punch -koneeseen, AK-74u:sta tulee AK74fu2, kaksinkertaisella lippaan koolla ja 280:llä varapatruunalla, sekä lisätyllä punapistetähtäimellä jossa on uniikki ja satunnainen tähtäinristikko. AK74fu2 voi tappaa zombin yhdellä pääosumalla roundiin 11 asti.

AK-74u on luultavasti yksi parhaimmista seinästä saatavista, Pack-a-Punchattavista aseista. Toisin kuin Mystery Boxista saatavat aseet, AK74u:n ammukset voidaan täydentää suoraan seinästä.

Kentässä Moon, AK74u on helposti paras ase Pack-a-Punchattavaksi, koska ammuksia voidaan hakkeroida saatavaksi vain 600 pisteellä. Myös aseen ovela sijainti Kuun pinnalla tekee siitä loistavan taistelemispaikan n. roundille 28, tai jopa ylemmäs, jos Easter Egg on tehty.

  • Moon: Ulkona, lähellä teleporttia ja Mule Kickiä.

Call of Duty: Black Ops II Muokkaa

Kentissä Die Rise ja Buried, AK74u:n hankinta ei ole suositeltavaa, sillä kentissä on parempia asiansa ajavia aseita, kuten PDW-57 ja AN-94. Nämä aseet voivat olla täysin samoissa paikoissa missä AK-74u voi olla, ja nämä voidaan asettaa Pack-a-Punchiin useammin kuin kerran, toisin kuin AK-74u.

Triviaa Muokkaa

  • AK-74u:n Pack-a-Punchattu malli AK74fu2 voidaan lukea: "AK-74 F U 2" eli "AK-74 Fuck You Too".
  • Kentässä "Five", kaksi AK74u:ta voidaan nähdä telineellä. Näitä ei voida kumminkaan käyttää.